internt bearbetningsfel (512)

Tittar 32 inlägg - 1 genom 32 (av 32 totalt)
  • Författare
    inlägg
  • #37158
    Ray Läs
    Deltagare

    Jag har precis börjat klippa grafik för ett stort jobb som jag måste installera imorgon och easysign kommer inte att öppnas, jag får följande meddelande...

    ”På grund av ett internt bearbetningsfel (512) kan vi inte hämta dina licenser. Vänligen kontakta oss på support@easysign.com"

    Jag har mailat support men måste jobba sent ikväll för att göra klart det här jobbet så behöver lösa något så snart som möjligt!

    #37165
    Maz Beckers
    Deltagare

    Jag har också det här problemet, alla lösningar som erbjuds skulle uppskattas mycket.

    #37166
    Maz Beckers
    Deltagare

    Fick precis detta i ett mejl...

    VIKTIG! Vi upplever just nu driftstopp på en gammal licensserver. Om du inte kan logga in på din EasySIGN-mjukvara, ladda ner den nya versionen på https://www.easysign.com/software/download/
    Nedladdningssidan visar 2023-versionen, men genom att ladda ner får du redan 2024-versionen, som inkluderar det nya licensserverstödet.

     

    #37167
    Maz Beckers
    Deltagare

    Laddade ner ny version och Easysign är igång igen.

    #37168

    Tack väl Maz!

    Jag hade samma problem och såg det som jag hade haft!

    Nu kom mer att arbeta!

    #37169
    Carlos Garcia
    Deltagare

    gracias por los comentarios, me pasaba lo mismo, he actualizado a 2024 y ya funciona de nuevo

     

    #37170
    Mark Daniels
    Deltagare

    Laddade ner den nya 2024-versionen till våra tre maskiner, fungerade på två av maskinerna tills vi stängde programmet. den andra datorn fungerar fortfarande eftersom den inte har stängts. Väntar fortfarande på svar från supporten.

    #37176

    Blir riktigt arg. Inget annat än problem idag med easysign. Laddade ner ny version och nu står det att jag inte har någon licens.

     

    #37178

    Har du lyckats få det att fungera än. jag har inte. Det står att jag inte har någon licens.

     

    #37179
    Maz Beckers
    Deltagare

    Min har varit bra sedan jag laddade ner uppdateringen Kathryn. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag hoppas att du får ordning på det snart. Jag vet hur frustrerande det kan vara.

    #37180
    Maz Beckers
    Deltagare

    Meddela oss när du har en lösning och vad den är.

    #37181
    Huub Spieringhs
    Deltagare

    Vi sitter med samma problem, kan inte längre på grund av en intern bearbetningsfout (512).
    Graag snabb en lösning vår hela avdelning ligger platt!

    #37186
    Ray Läs
    Deltagare

    Hoppas alla andra lyckades få ordning på detta. Fick verkligen panik igår kväll eftersom jag trodde att kundtjänst skulle ha gjorts för dagen, men för att vara rättvis fick jag ett e-postmeddelande ganska snabbt som antydde att jag laddade ner den senaste versionen, sajtens nedladdningssida sa att den laddades ner versionen jag redan hade (2023.2) men den här installerade faktiskt den nya 2024-versionen.

    Så snart det här installerades löstes problemet och allt verkar bra nu

    #37188
    Huub Spieringhs
    Deltagare

    Hej Ray, tack, vi börjar nu ladda ner den nya versionen 2024 i hopp om att lösa detta problem...

     

    #37189
    Richard Kregting
    Deltagare

    hej hos oss fungerar den nya versionen inga hästar

    #37190
    PietVB
    Deltagare

    Här finns även den senaste versionen, ingenting fungerar, 3 datorer fungerar inte. Produkten ligger här.
    Graag nödvändig lösning

     

    #37191
    PietVB
    Deltagare

    Logga ut och logga in igen är inget alternativ, kan inte öppnas

    #37204
    Cristian Hartman
    Deltagare

    Hej.

    hat schon Jemand vom Support eine Info erhalten wann das Problem voraussichtlich gelöst wird?

    #37205
    Huub Spieringhs
    Deltagare

    Ny version 2024 installerad.
    Hitta problem med färghantering.

    #37208
    Davy Collaert
    Deltagare

    Jag är välkommen med den nya versionen för att installera.

    #37209
    Marco Van Hoorn
    Deltagare

    vi får med det opstarten på 1 dator de val: logga in med ett annat konto, köp en licens, något annat.

    Men med vilket val som du också kommer att logga in på självskärmen.

    #37212

    Bonjour, Même Chose de notre coté, installation på 4 inlägg i version 2024 för en pc-funktion.

    #37220
    Paul Schoofs
    Keymaster

    VIKTIG! Vi upplevde driftstopp på en gammal licensserver från 18 oktober till 22 oktober 2023. Grundorsaken finns i datacentret. Om du inte kunde logga in på din EasySIGN-mjukvara, ladda ner betaversionen av 2024 version 36.0. För närvarande finns en officiell EasySIGN-release 2024 (36.1 eller senare) tillgänglig på https://www.easysign.com/software/download/

    Nedladdningen inkluderar det nya licensserverstödet. Om du fortfarande har ett problem, vänligen kontakta EasySIGN på support@easysign.com

     

    #37229
    Dietmar juchems
    Deltagare

    Wir hatten ebenfalls den Fehler, jetzt die neue Version 2024 drauf und es started wieder. Jedoch Schmiert Easysign alla 10 Min ab und wenn man nicht Gespeichert hat steht man da. Trauriges Programm mittlerweile

    #37236
    Sarah NG
    Deltagare

    Hej,

    Jag har samma problem med felmeddelandet 512. Laddade ner den nya versionen och den visar fortfarande samma meddelande.

    #37257
    Mark Daniels
    Deltagare

    Allt fixat för oss nu med hjälp från support. patchfil samt server fixerad på deras ände.

    EDIT: Nej, ett av våra program har bestämt sig för att inte längre fungera när de är stängda.

    #37282
    paul wadge
    Deltagare

    någon som har problem med utdatafärgskillnaden vid utskrift via rasterlänk sedan uppdateringen? easysign fungerar bra men färger

    från tidigare utskriftsfiler är nu miles out på färg, jag har skrivit ut en rippad fil före uppdatering och den är bra - samma fil sedan uppdateringen är ute

    #37288
    adrian fidler
    Deltagare

    Jag har laddat ner den senaste versionen och min maskin säger bara initiering och hänger sig i flera minuter innan jag ger mig 512-meddelandet

    #37307
    gary golding
    Deltagare

    Laddade ner en uppdatering igår och det fungerade, det kraschade igen för runt en timme sedan, jag har laddat ner flera gånger i eftermiddags men ingen glädje, minst sagt väldigt störande.

    #37308
    Paul Schoofs
    Keymaster

    Hej, ladda ner och installera betaversionen av pre-release 2024. Se mitt meddelande ovan. Tack.

    #37336
    michel sanders
    Deltagare

    jag har de 2024 gedownload och få de egna problemen med licens.

     

    #37794
    Carlos Garcia
    Deltagare

    hola, después de los problemas que hubo el día 19 de octubre, en el que se cerró el programa y para que volviera a funcionar hubo que descargarse la nueva actualización del 2024, desde ese día es muy frecuente tener porque abri cerrar program en cuanto dejas de trabajar un tiempo te rea un mensaje que dice que no se encontraron las licencias. Hay alguna forma de arreglar este problema?

Tittar 32 inlägg - 1 genom 32 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.