Easy Sign tillhandahåller inte licenser efter internt bearbetningsfel (512)

Taggade: 

Tittar 9 inlägg - 1 genom 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    inlägg
  • #37171
    Hartac
    Deltagare

    Hej alla,

    Efter installationen av 2024 har vi haft problem där licenserna inte fungerar (det går inte att använda hela produkten, artiklar etc nedtonade), även om det finns tillräckligt med licenser tillgängliga för kontot.

    Någon som vet en fix? Vi försökte nedan som fungerade på de äldre versionerna, men fungerar inte för tillfället:

    Om programvaran inte är licensierad (alla ikoner är nedtonade) och du inte uppmanas att logga in. Du kan manuellt licensiera programvaran genom att gå till C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samma katalog som huvudexemet) och kör AccountManager.exe, logga in med licensing@-uppgifterna. Fönstret stängs utan uppmaning, kör programvaran igen och det borde fungera

     

    Tack

    #37177

    hartac

    vi har samma problem. Blir väldigt arg eftersom jag har akuta jobb som ska ut och inte kan använda systemet

     

    #37196
    Roy Bravo
    Deltagare

    Vi har även här den sista skåpbilen. Har någon ett telefonnummer till easysign?

    #37197
    PietVB
    Deltagare

    +31497361900

    Detta kan jag hitta, låt veta om det just är aub

     

    #37198

    Hej!

    Här das gleiche!??

    Bitte um schnelle Behebung/Meldung des Supports.

     

    Tack.

    #37199
    PietVB
    Deltagare

    06 53297526

    0497 361900

     

    av deze

    #37345
    AYUB KHAN
    Deltagare

    Om programvaran inte är licensierad (alla ikoner är nedtonade) och du inte uppmanas att logga in. Du kan manuellt licensiera programvaran genom att gå till C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samma katalog som huvudexemet) och kör AccountManager.exe, logga in med licensing@-uppgifterna. Fönstret stängs utan uppmaning, kör programvaran igen och det borde fungera

     

    gjort samma sak som sagt, men fortfarande samma fel”Svara till: Svar #37177 i Easy Sign tillhandahåller inte licenser efter internt bearbetningsfel (512)”

    #37649
    tero salmela
    Deltagare

    Jag har samma problem, och naturligtvis mitt i en hektisk arbetsdag. Det här är så taskigt att ni inte har supportchatt här längre.

    Jag försökte allt men nej, mitt årsabonnemang slutar 2024 mars inte nu!!

    Behöver hjälp

    #38526

    Samma fel igen...

Tittar 9 inlägg - 1 genom 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.