Penna stil och duplikat

  • Detta ämne är tomt.
Tittar 2 inlägg - 1 genom 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    inlägg
  • #12288
    Wilco Manders
    Deltagare

    Hej,

    vi hade frågat alla män en fyrkantig text av en text i typt och ger programvaran automatiskt ett lijndikte av 1mm
    som män det skiljer sig kommer det här, men om du aldrig har det bra, får du hela vette-bokstäverna
    min fråga hur passar jag den standard lijndikte till en tillbaka till nul ???

    dan nog en fråga vi snijden med en mimaki snijplotter med en opos nu är min fråga som jag är en fil
    heb är skapad och denna måste är 10 gånger samma kan ha jag dan den snijplotter som är automatiskt
    10 studs doet achter elkaar ???
    nu måste jag varje gång de opos igen instellen

    #12654
    EasySIGN
    Presentatören

    Hallå Wilco,

    Bedankt voor je frågor! Jag har en för en kamera:

    1) Via dialogenvenster för penstilen kan du ställa in pendikte vid förstoringen måste skrivas av inte. Du hittar detta dialoogvenster i EasySIGN Toolbox.

    2) Du stämmer med standardlijindikatet via samma dialoogvenster, men utan att välja. Du får ett extra dialogenprogram där du kräver standardinställning för att ändra och använda slaan.

    3) För flera stycken kan du göra detta genom ett plotbestand stort att hålla i EasySIGN-produktmanagern, för att spara och därefter på "spela" -knoppen för att dricka telkens när du vill att det ska läggas. En mer standard manier är cirka 10 stycken efter elkaar på EasySIGN-werkblad te placeringar. Voorzie varje uppgift av optisk positioneringskruisen och snijd sedan.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Tittar 2 inlägg - 1 genom 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.