Hur kan jag ändra min betalningsmetod?

Tittar 1 post (av 1 totalt)
  • Författare
    Paul Schoofs
    Keymaster

Det är möjligt att ändra din betalningsmetod för EasySIGN, men endast under ett specifikt fönster kring din prenumerationsförnyelse. Under denna period kan du använda länken som finns i våra förnyelsemejl. Det är inte möjligt att ändra din betalningsmetod om du för närvarande använder banköverföring or BACS.

När kan jag ändra min betalningsmetod?

Du kan uppdatera din betalningsmetod från det ögonblick då din förnyelsefaktura utfärdas (15 dagar före förnyelsedatumet) tills betalningsbegäran skickas till vår betalningsleverantör, Mollie (2 dagar före förnyelsedatumet).

När din förnyelsefaktura har utfärdats får du automatiskt ett e-postmeddelande med en länk för att byta betalningsmetod.

Vad händer om en betalning misslyckas?

Om din förnyelsebetalning misslyckas (t.ex. på grund av ett utgånget kreditkort) kommer en respitperiod på 15 dagar att tillämpas på din prenumeration. Under denna tid kan du fortfarande byta betalningsmetod via länken i våra e-postpåminnelser. Om betalningen slutförs inom denna respitperiod kommer din prenumeration att fortsätta utan avbrott.

Behöva hjälp?

Om du upplever problem när du uppdaterar din betalningsmetod, vänligen kontakta oss på: support@easysign.com

Tittar 1 post (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.